donderdag 24 september 2009

De amazone (reactie lezer)

"Ik heb het verhaal van de amazone gelezen en geloof dat het wel een mooi universeel verhaal is.
Wij mensen zijn ook allemaal 'geïmporteerd' naar de aarde, zitten lekker gevangen in onze fysieke beperkingen, zijn ook 2/3 meer dan het fysieke en alleen op geestelijke kracht kunnen we eruit ontsnappen.
Het doet me ook wel denken aan mijn eigen 'gevangenschap' - ik ga ook heel hard gillen soms! Dan bedoel ik de 'protesten' van sommige mensen tegen mijn ontwikkeling richting licht - mensen die denken mij klein te moeten krijgen, te moeten vangen, gevangen proberen te houden of aan me zitten te trekken.
En dat alles laat ik zelf gebeuren natuurlijk, tenzij ik me net als de amazone VRIJ VOEL!
Dus de geestelijke kracht van de amazone is dat ze zich kan voorstellen dat je in bomen zit, terwijl je daar in deze fysieke wereld niet in zit.
Zo doe je dat dus, ontsnappen..."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten