maandag 24 augustus 2009

De bizon (2)

De bizon heeft mij ondervraagd, nu vraag ik hem of ik ook nog wat van hem mag weten.
Hij laat zich goedgehumeurd zien maar geeft ook het beeld door dat hij briesend kan rennen.
‘Je moet soms wat ruimte voor jezelf scheppen,’ zegt hij. ‘In de kudde is het goed maar soms moet je even om je heen ‘meppen’ om ruimte te krijgen.’
Hij geeft een goed gehoor door en naar mijn idee een normaal reukvermogen.
Zijn telepathisch vermogen is erg groot. Hij zegt dat ze daardoor een groot gebied in de gaten kunnen houden.
‘Wij lijken logge landdieren maar zijn spiritueel groot,’ legt hij uit.
Hij laat zien dat dit een kudde indrukwekkend maakt. Het zijn niet alleen de lichamen, volgens hem, maar vooral het energieveld.
‘Daar zit een enorme kracht. Er zit een enorme potentie in ons.’
Ik vertel hem dat ik een gecombineerd krachtdier heb en dat een van twee een bizon is.
‘Gebruik het. Het is er voor je,’ antwoordt hij eenvoudig.
De bizon komt me de hele tijd bijzonder vriendelijk over en dat zeg ik hem ook.
Ik vraag hem ook of hij namens zichzelf spreekt of namens de soort in het algemeen.
‘Ik praat zowel als soort als individu.’
Daarmee sluiten we af. Hij laat mij achter met het gevoel een zeer waardevol gesprek gehad te hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten