vrijdag 22 mei 2009

De bijen (2)

Zoals afgesproken zou ik de bijen nog eens contacten.
Ik vertel ze dat er politiek veel gaande is rondom hen, dat er dus aandacht is en dat het verdwijnen van de bijen laatst ook op tv was in een populair, veel gezien programma.
‘Geloof het niet als iemand zegt dat het meevalt,’ hoor ik.
Totaal onverwacht krijg ik een belangrijke boodschap van de bijen:
‘Alles verloopt volgens plan. Mensen moeten gewaarschuwd zijn. Het is als het verhaal van de tien wachtende meisjes in de bijbel.’
Dit verhaal heb ik nooit begrepen en dat vertel ik ook, waarna ik verdere uitleg krijg.
‘Er is een verandering gaande in de wereld. Mensen met licht kunnen het zien. Mensen zonder licht worden overdonderd. Zie het als het ineens aandoen van het licht: je ogen gaan dicht van zoveel licht.
Mensen moeten dus voorbereid zijn, door hun eigen lichten aan te doen. Dat maakt de overgang makkelijker.
Ze moeten niet investeren in het verleden. En het leven niet te zwaar en serieus maken.’
Ik vertel dat ik met een aantal mensen over mijn vorige contact met hen gepraat heb.
‘Je moet het ook vertellen zodat mensen gaan denken en voorbereid zijn. Maar maak geen gevecht van dingen. Vertel elkaar verhalen, maak plezier en wees blij. Tip dingen aan bij mensen en laat het weer los.
Nu gaan mensen een welles-nietes verhaal maken over ons. Dat is niet de bedoeling. Het moet gaan over de overgang.
Dus tip het aan maar wordt niet fanatiek met elkaar.’

Ik raad aan op deze links te klikken en ze te lezen:
http://devliegendeschildpad.blogspot.com/2009/05/de-nieuwe-aarde.html
http://devliegendeschildpad.blogspot.com/2009/05/de-nieuwe-aarde-2.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten